TELLIMINE

1. Telefoni teel: 687 07 07
    Klienditeenindus vastab kõnedele E-R 9:00-18.00, L 9:00-16:00.
    Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal.
2. E-postiga: tellimine@bonprix.ee
3. E-poest: bonprix.ee

TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Tellimuse täitmise tähtaeg on reeglina 2-3 nädalat, kuid võib BonPrix'st sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui tellimuse täitmise tähtaeg on pikem kui 3 nädalat, teavitame Sind sellest eraldi e-maili teel.

TARNEVIISID JA SAATEKULUD

DPD pakiautomaat: 3,90€. Tellimused alates 19,90€ TASUTA!
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 36x43x61cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk DPD kulleriga ning pakile lisandub saatekulu 7,90€
Pakiautomaatide asukohad: Pakiautomaatide nimekiri.
Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS, e-maili aadressi olemasolu korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi ja lunasummat. Sisesta kood automaadi ekraanile ja vajadusel tasu paki eest kaardimaksega ning saad paki automaadist kätte.
Paki hoiuaeg: Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest.
Smartposti pakiautomaat: 3,90€. Tellimused alates 19,90€ TASUTA!
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 60x36x60cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk SmartKULLERiga ning pakile lisandub saatekulu 8,90€.
Pakiautomaatide asukohad: www.smartpost.ee/kood.
Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS ja soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte.
Kui oled tellinud lunatasuga paki Smartposti valgesse kappi, saad paki saabumisel sõnumi makselingiga. Peale makse tasumist, saadetakse SMS maksekinnitusega ning kapi numbri ja PIN koodiga.
Paki hoiuaeg: Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest. Kokkuleppel Smartpostiga on Sul võimalik hoiutähtaega pikendada 7 päeva võrra.
Omniva pakiautomaat: 3,90€
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 41x38x64 cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub saatekulu 8,90€.
Pakiautomaatide asukohad:  www.omniva.ee/kaart.
Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS ja soovi korral ka e-mail. Sõnumis on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.
Paki hoiuaeg: Omniva pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes): 8,90€
Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta.
Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart.
Paki saabudes saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki paki postkontorist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument.
Paki hoiuaeg: Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 14 päeva.
DPD kuller: 7,90€

DPD kullerteenusega saad tellida kõik pakid mugavalt koju või tööle. Tellimuse kättetoimetamise päeva hommikul saab paki saaja SMSi, milles on toodud 1 tunnine ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga. Soovi korral on DPD iseteeninduskeskkonnas my.dpd.ee võimalik jälgida paki teekonda ning muuta kättetoimetamise aega ja kohta. Loe lisa: www.dpd.com/ee/et/predict teenus/
Kui tarne ebaõnnestub (klient pole kodus, ei vasta kõnele või anna sisendit läbi my.dpd portaali – link SMS-s), siis toimetatakse pakk lähimasse DPD pakiautomaati kus hoiustatakse seda 7 päeva.
SmartKULLER: 8,90€
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 60x60x120 cm ja 35kg.
Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.
Omniva kuller, kuni 35 kg: 9,90€
Paki saabumisel võtab Omniva kuller Sinuga ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse
Kui Sind telefoni teel kätte ei saada, toimetatakse Sinu pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ning Sulle saadetakse paki saabumise teade, mille alusel saad paki teatel olevast väljastuspunktist kätte.
Eesti Posti väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 14 päeva.
Omniva kuller suuremõõtmelised ja/või raskete kaupade (üle 35 kg) puhul: 23,90€
Kui tellimus sisaldab suuremõõtmelisi ja raskeid kaupu, lisandub kaupade hinnale ühekordne tasu kojutoomisteenuse eest 23,90€.
Näide kauba saabumisest: kui klient tellis koos suuremõõtmelise ja raske kaubaga ka teisi kaupu ning viimased jõuavad Eestisse suuremõõtmelisest ja raskest kaubast varem, siis saadetakse need kaubad Eesti Posti väljastuspunkti (lisandub saatekulu 8,90€) ning kui saabub suuremõõtmeline ja raske kaup, siis tuuakse see kliendile koju (lisandub saatekulu 15€), st kokku lisandub tellimusele 23,90€.

KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagasisaatmine on Sulle tasuta. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Tagastada ei ole võimalik: mõõtulõigatud kardinaid, kardinapuid, vaipu, kangaid, avatud kilepakendiga arvutimänge, CD-plaate, kosmeetikatooteid, erootikatooteid ja aluspesu. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 687 07 07. BonPrix vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb BonPrix’le teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. BonPrix vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et ühe aasta jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega. Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (riided, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Kui asendustellimuse puhul on valitud ESTO- makseviis, lisandub saatekulu vastavalt kehtivale hinnakirjale. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest BonPrix'ni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Kui tellisid kauba kulleri vahendusel või Omniva väljastuspunkti ning tagastad oma tellimusest kõik tooted, siis tasaarveldatakse tellimuse saatekulu tellimuse tagastuse tasuga.
Tagastuse tasu sõltub kauba kättesaamisviisist: Eesti Posti väljastuspunkt – 8,90€; DPD kuller – 7,90€; SmartKULLER – 8,90€; Omniva kuller – 9,90€; Omniva pakiautomaadid 3,90€; DPD ja Smartposti pakiautomaadid 3,90€, kui tellimuse väärtus ei olnud üle 19,90€.
Tasaarveldamine toimub viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.
Kauba tagastamine DPD pakiautomaati
Vahetult peale paki kättesaamist saadetakse Sulle SMS/e-mailiga tagastuse jaoks PIN KOOD. Paki võid tagastada ükskõik millisest endale sobivast DPD pakiautomaadist. Täida tagastusleht ja paki tagastatav kaup hoolikalt!
Pakiautomaadi juures olles vajuta “Saada või tagasta pakk” ning järgmisena vali “Prindi pakisilt QR koodi või PIN-koodiga” – vajuta nuppu “Sisesta PIN-kood”.
Kui oled PIN-koodi pakiautomaadi juures sisestamas, siis järgi edasi ekraanil olevaid juhiseid.
Pärast PIN-koodi sisestamist kuvab ekraan Sulle Saaja andmed --> vajuta "Jätka", et printida välja pakisilt --> pakisilt tuleb kindlasti pakile peale kleepida! NB! Eemalda kindlasti algne pakisilt või kleebi see üle uuega.
Skaneeri pakisildil olevat ribakoodi
Automaat avab Sulle kapi --> pane pakk kappi --> prindi endale soovi korral kviitung
Kauba tagastamine Smartposti pakiautomaati
Täida tagastusleht ja vii kaup Smartposti pakiautomaati. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas originaalsaadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna originaalsaadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati
Täida tagastusleht. Vali ekraanilt “Tagastan paki”. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, postkontorist vastuvõetud paki puhul skaneeri pakiautomaadi juures originaalpakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.
DPD kulleriga kättetoimetatud paki tagastamine
Vahetult peale paki kättesaamist saadetakse Sulle SMS/e-mailiga tagastuse jaoks PIN KOOD. DPD kulleriga saadud paki võid tagastada ükskõik millisest endale sobivast DPD pakiautomaadist. Täida tagastusleht ja paki tagastatav kaup hoolikalt!
Pakiautomaadi juures olles vajuta “Saada või tagasta pakk” ning järgmisena vali “Prindi pakisilt QR koodi või PIN-koodiga” – vajuta nuppu “Sisesta PIN-kood”.
Kui oled PIN-koodi pakiautomaadi juures sisestamas, siis järgi edasi ekraanil olevaid juhiseid.
Pärast PIN-koodi sisestamist kuvab ekraan Sulle Saaja andmed --> vajuta "Jätka", et printida välja pakisilt --> pakisilt tuleb kindlasti pakile peale kleepida! NB! Eemalda kindlasti algne pakisilt või kleebi see üle uuega.
Skaneeri pakisildil olevat ribakoodi
Automaat avab Sulle kapi --> pane pakk kappi --> prindi endale soovi korral kviitung
SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine
Täida tagastusleht. Paki saad tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist Smartposti pakiautomaati. Selleks mine kõigepealt iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee ja vormista tagastus. Tagastamiseks on sul vaja originaalpakendil olevat triipkoodi/pakinumbrit.
Omniva kulleriga kättetoimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine
Täida tagastusleht ning vii kaup Sulle sobivasse postiasutusse.
Suuremõõtmeliste ja raskete kaupade (kuuluvad kättetoimetamisele kullerteenusega) tagastamine
Võta ühendust meie klienditeenindusega (tel. 687 07 07), kes edastab Sinu soovi kullerile ning kaubale tullakse koju järgi. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab OÜ Catalogue-shop.

MAKSEVIISID

Lunatasuga
Sinu poolt tellitud kaup saabub Sinu poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Sa tasud paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.
Pangalingiga
Tellimust vormistades vali makseviisiks Pangalink ning kliki soovitud panga nimel: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele Eesti, Revolut. Sind suunatakse valitud internetipanka. Sisesta oma kasutajatunnus ja parool ning sisene internetipanka. Internetipangas näed juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Kinnita maksekorraldus ning vajuta kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Makseid vahendab Montonio.
Kui Sa mingil põhjusel maksekorralduse tühistad või loobud maksmast, siis me Sinu tellimust ei töötle.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame Sind esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
ESTO 3
ESTO 3
ESTO 3 makseviis on innovatiivne lahendus, mis võimaldab ostu kinnitada ja tasuda mugavalt ning kiirelt - kolmes võrdses osas, ilma lisatasudeta! Vali e-poe kassas oma ostude eest tasumiseks ülimalt populaarne ESTO 3-osaline makseviis!
ESTO 3 aitab jagada ostusumma kuni 3-ks võrdseks osaks.
  • Ühtegi lisatasu ei lisandu.
  • Lihtsalt kolm võrdses osas makset, kolme kuu jooksul.
  • Esimene makse on alles järgmise kuu 15. kuupäeval.
  • ESTO 3 makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.
ESTO maksa hiljem

ESTO maksa hiljem
Vali oma ostude eest tasumiseks ESTO maksa hiljem. Kinnita ost vaid paari klikiga, saa tellimus kätte ning maksa tagasi ilma ühegi lisakuluta 30 päeva jooksul!
Ole nutikas ja vali ostude eest tasumiseks ESTO maksa hiljem!
Maksa hiljem on nutikate inimeste makseviis - saa kaup kohe kätte ning maksa tagasi paindliku tagasimaksegraafiku alusel.
Soeta paari klikiga just seda, mida vajad - puudub intress, lisatasu ja sissemakse!

ESTO maksa hiljem
ESTO järelmaks
ESTO järelmaks
Ei soovi maksta kogu summat korraga? Maksa osamaksete kaupa!
ESTO järelmaksu puhul on tegemist ülimalt kiire ning mugava makselahendusega, mis aitab koostada sulle sinu poolt valitud perioodi alusel maksegraafiku. Makselahendus teeb otsuse reaalajas ning aitab ostu sooritada vähem kui 60 sekundiga.
Lisa sobivad tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest ESTO järelmaks.
Ostu kinnitamisel vali endale sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjasta mugavalt ID-kaardi, Smart-ID või Mobiili-ID abil.
  • ESTO järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud.
  • ESTO järelmaks on võimalik vormistada kiirelt ja mugavalt ka juriidilisele isikule.
  • ESTO järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.
TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt läbi mõelda. Näiteks 500-eurose laenusumma puhul 24 kuuks fikseeritud intressiga 11.90% aastas ja lepingutasuga 0 eurot on krediidi kulukuse määr 23,62%, kuumakse suurus 25,79 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 618,96 eurot. Järelmaks on finantskohustus ning enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingutingimustega ja vajadusel pidage nõu ESTO AS töötajaga või muu asjatundjaga.
MIS on ESTO?
ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2600 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 300 000 kliendi.
Tutvu tingimustega siin: www.esto.ee, vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga - info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.

TELLIMUSEST KEELDUMINE

BonPrix'l on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. BonPrix’l on õigus nõuda sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.