TELLIMINE

1. Telefon: 687 07 07
    Klienditeenindus vastab kõnedele E-R 9:00-18.00, L 9:00-16:00.
    Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal.
2. Tellida saab ka E-postiga: tellimine@bonprix.ee
3. E-poest: www.bonprix.ee

TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Tellimuse täitmise tähtaeg on reeglina 2-3 nädalat, kuid võib BonPrix'st sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui tellimuse täitmise tähtaeg on pikem kui 3 nädalat, teavitame Sind sellest eraldi e-maili teel.

TARNEVIISID JA SAATEKULUD

DPD pakiautomaat: TASUTA!
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 36x43x61cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk DPD kulleriga ning pakile lisandub saatekulu 7,90€
Pakiautomaatide asukohad: Pakiautomaatide nimekiri.
Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS, e-maili aadressi olemasolu korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi ja lunasummat. Sisesta kood automaadi ekraanile ja vajadusel tasu paki eest kaardimaksega ning saad paki automaadist kätte. Kui soovid paki eest tasuda Liisi Konto-ga, siis hetkel ei ole võimalik pakke saata DPD pakiautomaatidesse.
Paki hoiuaeg: Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest.
Smartposti pakiautomaat: TASUTA!
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 60x36x60cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk SmartKULLERiga ning pakile lisandub saatekulu 8,90€.
Pakiautomaatide asukohad: www.smartpost.ee/kood.
Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS ja soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte.
Kui oled tellinud lunatasuga paki Smartposti valgesse kappi, saad paki saabumisel sõnumi makselingiga. Peale makse tasumist, saadetakse SMS maksekinnitusega ning kapi numbri ja PIN koodiga.
Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Liisi Konto-ga tasumisega pakke pole võimalik saata Smartposti VALGESSE kappi.
Paki hoiuaeg: Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest. Kokkuleppel Smartpostiga on Sul võimalik hoiutähtaega pikendada 7 päeva võrra.
Omniva pakiautomaat: alates 20.02.2023 4.70€
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 41x38x64 cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub saatekulu 8,90€.
Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart.
Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS ja soovi korral ka e-mail. Sõnumis on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.
Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga.
Paki hoiuaeg:Omniva pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes): 8,90€
Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta.
Väljastuspunktide asukohad:www.omniva.ee/kaart.
Paki saabudes saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki paki postkontorist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument.
Paki hoiuaeg: Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 14 päeva.
SmartKULLER: 8,90€
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 60x60x120 cm ja 35kg.
Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.
Omniva kuller, kuni 35kg: 9,90€
Paki saabumisel võtab Omniva kuller Sinuga ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse
Kui Sind telefoni teel kätte ei saada, toimetatakse Sinu pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ning Sulle saadetakse paki saabumise teade, mille alusel saad paki teatel olevast väljastuspunktist kätte.
Eesti Posti väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 14 päeva.
Omniva kuller suuremõõtmelised ja/või raskete kaupade (üle 35 kg) puhul: 23,90€
Kui tellimus sisaldab suuremõõtmelisi ja raskeid kaupu, lisandub kaupade hinnale ühekordne tasu kojutoomisteenuse eest 23,90€.
Näide kauba saabumisest: kui klient tellis koos suuremõõtmelise ja raske kaubaga ka teisi kaupu ning viimased jõuavad Eestisse suuremõõtmelisest ja raskest kaubast varem, siis saadetakse need kaubad Eesti Posti väljastuspunkti (lisandub saatekulu 8,90€) ning kui saabub suuremõõtmeline ja raske kaup, siis tuuakse see kliendile koju (lisandub saatekulu 15€), st kokku lisandub tellimusele 23,90€.

KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagasisaatmine on Sulle tasuta. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Tagastada ei ole võimalik: mõõtulõigatud kardinaid, kardinapuid, vaipu, kangaid, avatud kilepakendiga arvutimänge, CD-plaate, kosmeetikatooteid, erootikatooteid ja aluspesu. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 687 07 07. BonPrix vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb BonPrix’le teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. BonPrix vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et ühe aasta jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega. Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (riided, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest BonPrix'ni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Kui tellisid kauba kulleri vahendusel või Omniva väljastuspunkti ning tagastad oma tellimusest kõik tooted, siis tasaarveldatakse tellimuse saatekulu tellimuse tagastuse tasuga.
Tagastuse tasu sõltub kauba kättesaamisviisist: Eesti Posti väljastuspunkt – 8,90€. SmartKULLER – 8,90€. Omniva kuller – 9,90€. Omniva pakiautomaat 4,70€. Kui kogu tagastatav tellimus sisaldab ka suuremõõtmelist ja rasket kaupa, tuleb Sul tasuda tagastuse tasu 23,90€.
Tasaarveldamine toimub viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.
Kauba tagastamine DPD pakiautomaati
Vahetult peale paki kättesaamist saadetakse Sulle SMS/e-mailiga tagastuse jaoks PIN KOOD. Paki võid tagastada ükskõik millisest endale sobivast DPD pakiautomaadist. Paki tagastatav kaup hoolikalt!
Pakiautomaadi juures olles vajuta “Saada või tagasta pakk” ning järgmisena vali “Prindi pakisilt QR koodi või PIN-koodiga” – vajuta nuppu “Sisesta PIN-kood”.
Kui oled PIN-koodi pakiautomaadi juures sisestamas, siis järgi edasi ekraanil olevaid juhiseid.
Pärast PIN-koodi sisestamist kuvab ekraan Sulle Saaja andmed --> vajuta "Jätka", et printida välja pakisilt --> pakisilt tuleb kindlasti pakile peale kleepida! NB! Eemalda kindlasti algne pakisilt või kleebi see üle uuega.
Skaneeri pakisildil olevat ribakoodi
Automaat avab Sulle kapi --> pane pakk kappi --> prindi endale soovi korral kviitung
Kauba tagastamine Smartposti pakiautomaati
Täida tagastusleht ja vii kaup Smartposti pakiautomaati. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas originaalsaadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna originaalsaadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati
Täida tagastusleht. Vali ekraanilt “Tagastan paki”. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, postkontorist vastuvõetud paki puhul skaneeri pakiautomaadi juures originaalpakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.
SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine
Täida tagastusleht. Paki saad tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist Smartposti pakiautomaati. Selleks mine kõigepealt iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee ja vormista tagastus. Tagastamiseks on sul vaja originaalpakendil olevat triipkoodi/pakinumbrit.
Omniva kulleriga kättetoimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine
Täida tagastusleht ning vii kaup Sulle sobivasse postiasutusse.
Suuremõõtmeliste ja raskete kaupade (kuuluvad kättetoimetamisele kullerteenusega) tagastamine
Võta ühendust meie klienditeenindusega (tel. 687 07 07), kes edastab Sinu soovi kullerile ning kaubale tullakse koju järgi. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab OÜ Catalogue-shop.

MAKSEVIISID

Lunatasuga
Sinu poolt tellitud kaup saabub Sinu poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Sa tasud paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.
Pangalingiga
Tellimust vormistades vali makseviisiks Pangalink ning kliki soovitud panga nimel: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele Eesti, Revolut. Sind suunatakse valitud internetipanka. Sisesta oma kasutajatunnus ja parool ning sisene internetipanka. Internetipangas näed juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Kinnita maksekorraldus ning vajuta kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Makseid vahendab Montonio.
Kui Sa mingil põhjusel maksekorralduse tühistad või loobud maksmast, siis me Sinu tellimust ei töötle.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame Sind esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Liisi Konto-ga tasumine
.
Kaup kätte – tasumine maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel 15 päeval, võimalik ka osamaksetena tasumine. Liisi Konto-ga tasumine annab Sulle võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasud kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Maksekorraldus saabub e-posti teel või paberkandjal kauba saabumisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Sa seotud konkreetse graafikuga, võid tasuda vastavalt soovile ja võimalustele. Liisi Konto-ga tasumise saavad valida BonPrix' täisealised püsikliendid. BonPrix'l on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada BonPrix'le nii telefoni, interneti kui ka e-maili teel. Kirjalikul tellimisel tuleb kindlasti märkida lisaks ka isikukood, töökoht, töötatud aeg, kogu sissetulek (netopalk ja lisasissetulekud), igakuised finantskohustused ja majapidamiskulud ning see, kas Sina, Sinu perekonnaliige või lähedane kaastöötaja on riikliku taustaga isik (kõrgeima avaliku võimu ülesannete täitja). Riikliku taustaga isik on füüsiline isik, kes täidab või on täitnud viimase aasta jooksul avaliku võimu olulisi ülesandeid, samuti sellise isiku perekonnaliikmed ja lähedased kaastöötajad. Avaliku võimu oluliste ülesannete täitmiseks loetakse töötamist rahapesu ja terrorismi rahastamise seaduse § 20 lõikes 1 nimetatud kõrgematel riiklikel ametikohtadel või riigi äriühingu juhtimis-, järelevalve- ja haldusorgani liikmena. Samuti on vajalik kinnitada oma nõusolek päringu tegemiseks Sinu isikuandmete kohta kogumispensioni registrisse ning saadud andmete kasutamiseks töötasu väljaarvestamiseks. Päringuga mittenõustumisel võime küsida andmete kontrollimiseks Sinu viimase 6 kuu konto väljavõtet. Juhul, kui BonPrix Sinu taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Sind sellest 7 tööpäeva jooksul.
Kauba saabudes saad paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Sul võimalik valida, kas tasud kogu summa ühe korraga või osade kaupa. Osadena tasumisel edastatakse Sulle maksekorraldus e-mailiga või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Sinu kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused ja tagastatud kaubad. Vastavalt soovile saad alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Minimaalne osamakse koosneb krediidijäägi tagasimaksest (sõltuvalt krediidijäägist 1/24 kuni 1/60 või minimaalselt 10 eurot). Järelmaksu konto pikkuseks on sõltuvalt kasutatud summast kuni 60 kuud. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi laenujäägilt, sõltuvalt krediidijäägi suurusest kuni 42% aastas.

Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvu lepingu tingimustega ja pea nõu asjatundjaga. Krediidi kulukuse määr on 23,27% aastas järgmistel näidistingimustel: krediidilimiit 2000€, fikseerimata intress 23,52% aastas, tagasimaksete summa 2451€. Määr on arvestatud eeldusel, et krediidilimiit võetakse koheselt täies mahus kasutusele ja makstakse tagasi 12 võrdse igakuise tagasimaksena üheaastase perioodi vältel.
Konto laenulepingu üldtingimused

LAENULEPINGU ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad üldtingimused kehtivad alates 18.12.2018.a.
1. MÕISTED
Konto laenuleping (edaspidi “Leping”) – Laenuandja ja Laenusaaja vahel sõlmitud kauba ja/või teenuste ostmise finantseerimise leping, mis koosneb omakorda Lepingu põhi- ja üldtingimustest.
Makse – on kogu kauba/teenuse maksumus või tehingu kogusumma või Laenusaajale väljastatud maksekorralduses eraldi näidatud Minimaalne summa.
Maksetähtpäev – on Laenusaajale väljastatud maksekorralduses näidatud kuupäev, mis ajaks Laenusaaja peab Laenuandjale tasuma kogu kauba/teenuse maksumuse, tehingu kogusumma või Minimaalse summa.
Minimaalne summa – on tehtud ostudest igakuiselt kohustuslikult tasumisele kuuluv miinimumsumma.
2. LEPINGU SÕLMIMINE JA JÕUSTUMINE
2.1. Leping loetakse sõlmituks ja jõustunuks momendist, kui Laenusaaja on Lepingu allkirjastanud ja ostetud kauba või teenuse kätte saanud või momendist, mil Laenusaaja on esitanud tellimuse ja on tellitud kauba/teenuse koos sellele lisatud Lepinguga isiklikult kätte saanud. Lepingu jõustumist ei mõjuta asjaolu kui Laenusaaja ei ole küll kaupa kätte saanud, kuid müüja ja Laenusaaja on kokku leppinud kauba kättesaamise tingimustes.
2.2. Kui Laenusaaja on tellinud kauba või teenuse interneti vahendusel või postimüügi kataloogist, siis eeldatakse, et Laenusaaja on Lepingu üldtingimustega põhjalikult tutvunud.
2.3. Lepingu pooltel on õigus Leping ühepoolselt üles öelda või Lepingust taganeda seaduses ettenähtud alustel.
2.4. Kui Laenusaaja ei võta tellitud kaupa vastu 14 päeva jooksul, alates selle saabumisest postkontorisse või pakiautomaati või kui Laenusaaja ei võta tellitud Kaupa vastu kullerteenuse vahendusel loetakse, et sõlmitud Leping on kehtetu algusest peale ja osapooltel pole teineteise suhtes mingeid kohustusi.
3. ARVELDUSED JA MAKSETE TEGEMINE
3.1 Laenusaajale väljastatakse Laenuandja poolt esitatud elektronposti aadressile või postiaadressile maksekorraldus, milles on näidatud eelneva kuu jooksul tehtud ostud ja muud arveldused ning konto saldo kuu alguses ja lõpus ning Kliendi poolt tasumisele kuuluv summa, sh Minimaalne summa.
3.2. Maksetähtpäev on iga kuu 10. kuupäev. Laenusaaja on kohustatud Maksetähtpäevaks tasuma Makse – kas kogu maksekorralduse summa, osa sellest või vähemalt maksekorralduses eraldi näidatud Minimaalse summa.
3.3. Kui laenusaaja ei saa maksekorraldust õigeaegselt kätte, ei vabasta see teda makse tasumise kohustusest. Teavet osamakse suuruse kohta saab laenusaaja laenuandja infotelefonil 675 5050 või e-posti aadressil info@liisi.ee.
3.4. Kõik Lepingu täitmisega seotud maksed – põhiosa maksed, intress, Lepingus toodud tasud (sh hinnakirja järgsed teenustasud), samuti viivis, leppetrahv ja maksed kulude hüvitamiseks – (edaspidi ühiselt “Maksed”) loetakse tasutuks, kui Maksete tegemiseks vajalik raha on üle antud Laenuandja käsutusse, st on laekunud Laenuandja arveldusarve(te)le.
3.5. Kui Laenusaajal on kohustus tasuda Laenuandjale üheaegselt Lepingus tulenevaid erinevaid summasid, arvestatakse makstuks summad:
3.5.1. esimeses järjekorras võla sissenõudmiseks tehtud kulude katteks;
3.5.2. teises järjekorras võlgnetava põhisumma katteks;
3.5.3. kolmandas järjekorras intressi katteks;
3.5.4. neljandas järjekorras muude kohustuste katteks.
4. VIIVIS
4.1. Kui Laenusaaja ei tee maksekorraldusel näidatud Makseid tähtaegselt, siis on Laenuandjal õigus nõuda Laenusaajalt viivist Lepingus sätestatud intressiga võrdses määras. Viivist arvutatakse tähtaegselt tasumata summalt iga maksmisega viivitatud päeva eest lähtuvalt viivise määrast ja maksmisega viivitatud päevade arvust. Viivise arvestamine algab Makse tasumise tähtpäevale järgneval päeval ja lõpeb tähtaegselt tegemata Makse tegemise päeval.
4.2. Viivise tasumine ei vabasta Laenusaajat Makse tasumise kohustusest.
5. INTRESS JA KREDIIDI KULUKUSE MÄÄR
5.1. Laenusaaja tasub laenu kasutamise eest intressi kuni 42% laenujäägilt aastas Maksekorraldustes näidatud tähtpäevadel. Intressi arvestamisel lähtub Laenuandja 365-päevasest aastast ja tegelikust päevade arvust kuus. Intressi arvestus algab laenulepingus märgitud kuupäevast.
6. TEENUSTASUDE MAKSMINE JA LAENUANDJA KULUDE HÜVITAMINE
6.1. Laenusaaja kohustub tasuma Laenuandja hinnakirjas kehtestatud teenustasusid ja muid hinnakirjajärgseid makseid vastavalt esitatud maksekorraldustele.
6.2. Laenusaaja on kohustatud viivitamatult Laenuandjale hüvitama Lepingu rikkumise või täitmata jätmise tõttu Laenuandjale sellest tekkinud hinnakirjajärgsed võla sissenõudmise kulud pärast Laenuandja poolt vastava kirjalikku taasesitamist võimaldava nõude esitamist.
7. LEPINGUST TAGANEMINE
7.1. Laenusaajal on õigus Lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates Lepingu sõlmimisele päevast, teatades oma taganemisest Laenuandjale kirjalikult või elektronkirjaga e-posti aadressile info@liisi.ee
8. LEPINGU ERAKORRALINE ÜLESÜTLEMINE
8.1. Laenuandjal on õigus Leping erakorraliselt üles öelda s.t. lugeda kogu laenusumma, intressi tasumise ja muude Maksete täitmise tähtajad saabunuks ja nõuda Laenusaajalt kõigi Lepingust tulenevate kohustuste täitmist Laenuandja kasuks Laenuandja poolt antud mõistliku tähtaja jooksul, kui ilmneb üks või mitu järgmistest asjaoludest:
8.1.1. Laenusaaja ei täida tähtaegselt maksekorralduses toodud Makse tasumise kohustust ja Laenusaaja on täielikult või osaliselt viivituses vähemalt kolme üksteisele järgneva maksekorralduse tasumisega, ja Laenuandja on andnud Laenusaajale kirjalikult vähemalt kahenädalase täiendava tähtaja puudujääva summa tasumiseks koos avaldusega, et Laenuandja ütleb selle tähtaja jooksul maksekorralduste tasumata jätmise korral Lepingu üles ja nõuab kogu Lepingust tuleneva võla tasumist, ning Laenusaaja ei ole Laenuandja eelnimetatud avalduses märgitud tähtaja jooksul võlgnevust likvideerinud.
8.1.2. Laenusaaja on Laenu taotlemisel esitanud Laenuandjale valeandmeid ja/või -dokumente (sh esitanud ebaõigeid andmeid oma töökoha, sissetulekute või majandusliku olukorra kohta) või kui Laenusaaja esitab valeandmeid ja/või -dokumente Lepingu täitmise ajal.
8.1.3. Lepingu erakorralise ülesütlemise korral (va p-s 8.1.1 toodud alusel) on Laenuandjal õigus nõuda Laenusaajalt leppetrahvi tasumist kuni 10% tagastamata Laenult, kuid mitte vähem kui 100 (ükssada) eurot. Nimetatud leppetrahvi nõue tuleb Laenusaajale esitada kirjalikult ja Laenusaaja kohustub leppetrahvi tasuma kirjas märgitud tähtajaks.
9. ISIKUANDMETE KOGUMINE JA KASUTAMINE
9.1. Laenuandjal on õigus koguda ja töödelda Laenusaaja poolt Laenuandjale avaldatud isikuandmeid ning avaldada neid vajadusel Lepingu täitmiseks, andmete töötlemiseks või oma majandustegevuse analüüsimiseks ja kavandamiseks ka kolmandatele isikutele, muuhulgas postiteenuse osutajale. Laenuandjal on õigus kasutada Laenusaaja elu- või asukoha aadressi ka oma majandustegevuses reklaami või muu informatsiooni edastamiseks Laenusaajale. Laenuandja õigused laienevad ka Laenuandjaga samasse kontserni kuuluvatele ettevõtetele ning isikutele, kellele Laenuandja on loovutanud Lepingust tulenevad nõuded. Laenusaajal on igal ajal keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul kui see on vajalik Lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Lepingu täitmiseks.
9.2. Laenusaaja annab Lepingu sõlmimisega Laenuandjale nõusoleku edastada Aktsiaseltsile Krediidiinfo ja Osaühingule Krediidiregister ja maksehäirete registri igakordsele pidajale oma nime, isikukoodi, andmeid oma elukoha, Lepingu sõlmimise, Lepingu tingimuste ja Lepingu täitmise (sh võla suuruse) kohta. Laenusaaja annab maksehäirete registri pidajale nõusoleku oma eelnimetatud isikuandmete töötlemiseks, sh avaldamiseks maksehäirete registries, eesmärgiga anda registri kasutajatele – pankadele ja teistele krediidiandjatele – lisainformatsiooni krediidiotsuste langetamisel.
10. KONFIDENTSIAALSUS
10.1. Pooled kohustuvad tagama Lepingu konfidentsiaalsuse ja võtma tarvitusele kõik meetmed vältimaks Lepinguga seotud teabe sattumist kolmandate isikute kätte. Pooled ei loe kolmandateks isikuteks käesoleva punkti tähenduses:
10.1.1. Lepingu täitmist tagavaid isikuid;
10.1.2. Maksehäirete registri pidajaid AS Creditinfo Eesti (registrikood 10256137) ja OÜ Krediidiregister (registrikood 12400621) või – maksehäirete registri pidaja muutumisel – maksehäirete registri igakordset pidajat;
10.1.3. Poolte volitatud esindajaid;
10.1.4. Isikuid, kellele Laenuandja loovutab osaliselt või täielikult Lepingust tulenevaid nõudeid Laenusaaja vastu, sh inkassoteenust pakkuvaid äriühinguid; ja
10.1.5. Audiitoreid või Poole õigusnõustajaid nende kutsetegevuses.
10.2. Punktis 10.1. nimetatud isikutele on Pooled õigustatud väljastama teavet Laenusaaja, Lepingu sõlmimise, Lepingu tingimuste ja Lepingu täitmise (sh võla suuruse) kohta. Punktis 10.1. nimetamata isikutele on Pooled õigustatud väljastama teavet Lepingu tingimuste ja Poolte kohustuste täitmise kohta ainult juhul, kui teine Pool või lepingu täitmist taganud isik(ud) ei ole täitnud oma Lepingust või tagatislepingutest tulenevaid kohustusi või kui teabe väljastamise õigus ja/või kohustus tuleneb Eesti Vabariigi seadustest.
11. MUUD TINGIMUSED
11.1. Laenusaaja kohustub Laenuandjale kirjalikult teatama oma kontaktandmete muutumisest 5 päeva jooksul arvates vastavate muudatuste toimumisest.
Selle kohustuse täitmata jätmise korral loetakse Laenusaajale määratud teated kättetoimetatuks nende saatmisel viimati teadaolevatele Laenusaaja kontaktandmetele.
11.2. Laenuandjal on õigus loovutada ja pantida Laenusaajaga sõlmitud Lepingust tulenevad nõuded kolmandatele isikutele, sealhulgas faktooringulepingu alusel.
12. KOHALDATAV SEADUS JA KOHTUALLUVUS
12.1. Lepingu sõlmimisel ja täitmisel lähtuvad Pooled Eesti Vabariigi õigusaktidest.
12.2. Lepingust tulenevad vaidlused püüavad pooled lahendada eelkõige kohtuväliselt. Juhul kui see ei ole võimalik lahendatakse vaidlus vaidlust algatava Poole valikul Poole asukoha või elukohajärgses kohtus. Kui Poole asu- või elukoht ei ole Eestis, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.

TELLIMUSEST KEELDUMINE

BonPrix'l on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. BonPrix’l on õigus nõuda sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.